E-POSTA

Web Site Trafiğinizi ve Satışlarınızı Artırmak İçin 10 Email Marketing İpucu

Trafiğinizi ve satışlarınızı artırmak mı istiyorsunuz? O zaman email marketing mutlaka denemeniz gereken bir pazarlama yöntemidir! Bu rehberde size satışlarınızı artırabilmeniz için en iyi email marketing ipuçlarını vereceğiz!

Neden Email Marketing?

İnternet’in ilk birkaç yılında eposta iletişim kurabilmek için en çok kullanılan platform idi. Ancak bugünlerde birçok kişi sosyal medyanın artan popülerliğiyle epostanın öldüğünü düşünmekte.

Bu tamamıyla yanlıştır. Sosyal medya günlük iletişim için rahat bir araç olsa da eposta geniş kapsamlı fonksiyonlarından dolayı hala yaygın biçimde kullanılmaktadır.

Harika ve hafif bültenler oluşturabilir, etkili bir eylem çağrısı yerleştirebilir ve başka pazarlama stratejilerinde kullanabilirsiniz.

Üstelik bütün epostalarınız A/B testinin konusu olabilir ve bu da daha iyi sonuç alma şansını artırabilir.

İstatistikler ayrıca bu platformun en azından yakın gelecekte yok olmayacağını kanıtlamaktadır. 2017’de 12-17 yaşındakiler arasında eposta kullanımı %69’dan %82’ye çıkmıştır.

Sonuç olarak eposta kullanıcılarının sayısı 2017’de dünya çapında 3.7 milyarı bulmuştur ve çoğu uzman bu rakamın 2022’ye kadar 4.3 milyara ulaşacağını düşünmektedir. Bütün bu pozitif trendlerin sonucu toplamda her gün (2019) 293 milyar eposta yollanmaktadır.

Bu, daha fazla müşteri elde etmek için iyi potansiyeli olan bir alandır.

Konu pazarlamaya gelince epostalar müşterilerinizle çeşitli türden iletişim seçenekleri sunabilir:

  • Bültenler. Bu türden email marketing abonelerinize ürünleriniz hakkında planlanmış bilgi vermekte ve içeriğinizi tanıtmakta yardımcı olur.
  • Satış konuşması. Bültenler birçok sayıda kişiyi hedeflese de satış konuşması epostaları potansiyel alıcıları ikna etmekte ve ürününüzü etkili biçimde tanıtmakta kullanışlıdır.
  • Anketler. Ürününüzü alan herkesten direkt olarak geri dönüşe ihtiyacınız mı var? Onlara eposta aracılığıyla anket yollayın ve sadık kullanıcılarınızda değerli veri elde edin.
  • Anonslar. İşletmenizde kullanıcıları etkileyecek bir değişiklik yapmadan önce onları bilgilendirmek için eposta yollamak daha iyidir. Anonslar satışlarla alakalı olmayabilir ancak şirketinizin imajını iyileştirecek bir mesaj ekleyebilirsiniz.

Tabii ki, birçok örnek mevcuttur ancak bu liste email marketing’in kitlenize ulaşmak için ne kadar harika bir araç olduğunu göstermektedir.

Üstelik eğer bir WordPress kullanıcısıysanız email marketing kampanyalarınızı takip etmenize ve yönetmenize yardımcı olacak eklentiler olduğunu duyduğunuz için çok sevineceksiniz. Bu eklentilerden bazıları Constant ContactGetResponse, and ConvertKit‘dir.

Ancak, elde edeceğiniz sonuçlar eposta içeriğinizin ne kadar iyi olduğuna bağlıdır. Maksimum verim alabilmek için içeriğinizin son derece iyi olması gerekir.

En İyi Email Marketing İpuçları

Lafı uzatmadan hadi hedeflediğiniz müşteriler için çok daha iyi bir eposta yaratmanızı sağlayacak en iyi email marketing ipuçlarına geçelim!

1. Müşterinizin Yolculuğunu Bilin

Hangi işletme olursa olsun üç aşamaya ayrılan bir müşteri yolculuğu vardır. Bu yolculuk FarkındalıkDeğerlendirmeDönüşüm. Her bir adım farklı bir müşterinin ihtiyaçlarını belirttiğinden bu aşamalar için farklı email marketing ipuçları vardır.

Farkındalık müşteri yolculuğunun ilk aşaması olacaktır. Kullanıcılar belirli bir soruna çözüme ihtiyaç olduğunun farkına vardılar ve ürününüzü buldular.

İlk pazarlama adımı yeni kullanıcıları karşılamak için eposta yollamaktır. Onları ürünlerinizi almaya zorlamayın. Tam olarak ne sunduğunuzla ve şirketinizin değeriyle başlayın.

Değerlendirme kısmında ise potansiyel müşterileriniz ürünlerinizi zaten bilmekte ancak en iyi karar olup olmadığına henüz karar vermemiş durumdadırlar. Şimdiyse ücret, performans ve incelemeler dahil farklı bilgileri görüntüleme şansınız.

Demo videoları, webinarları veya işletmelerinizden vaka çalışmaları öne çıkarabileceksiniz ve eğer mümkünse ürünlerinizi veya hizmetlerinizi ücretsiz olarak kısa bir süre denemelerine izin verin.

Dönüşüm aşamasındaki epostalar ise farklı olacaklardır çünkü potansiyel müşterileriniz şirketinizi seçme kararına ulaşmışlardır. Onlara satış sonrasına dair rehberler ve ipuçları dahil açık bilgi sunun.

2. Kaliteli İçerik Sunun

Yumuşak ve agresif satış kabul edilebilirdir ancak ürününüzün basit bir reklamından daha fazla bilgi vermeniz gerekmektedir. En iyi email marketing ipuçlarından biri kitlenize sorunlarını çözmeleri için değerli bilgi ve çözüm vermektir.

Sadece kar gütmekten ötede olduğunuzu ve müşterinizin ihtiyaçlarına önem verdiğinizi göstermek için kendinizi kanıtlama şansınız var.

Üstelik, kaliteli içerik epostalarda metin ve görseller dahil her şeyin en üst kalite olması gerektiği anlamına gelir. Onlara şirketinizin profesyonel ve yaratıcı olduğunu gösterin.

3. Bütün Epostaları Kişiselleştirin

En önemli email marketing ipuçlarından biriyse kullanıcılarınızın demografiklerini analiz etmek ve gruplandırmak için vaktinizi değerlendirmektir. Bu türden veri toplamak için anket ve kayıt formları kullanabilirsiniz. Farklı müşteri gruplarıyla kullanmak için hangi bilgiyi ve yazma şeklini kullanacağınızı bilmek yararınıza olacaktır.

Eğer daha ileriye gitmek isterseniz ayrıca epostanızın başında isimlerini yazabilirsiniz. Kitle iletişim ve yayın iletisi çağında müşterileriniz bu tarz kişisel yaklaşımları takdir edecektir.

Üstelik epostalarınızı kullanıcılarınızın ilgi duyduğu potansiyel ürünler vererek kişiselleştirin. Farklı bir konu satırı yapmak içinse değişkenler kullanın.

4. Konu Satırına Dikkat Edin

En önemli email marketing ipuçlarından bir diğeriyse iyi bir konu satırı yazmaktır.

Epostanızın konu satırı müşterilerinizin eposta açma oranını yüksek oranda etkileyebilir. Açmalarından emin olmak için hem mümkün olduğunca çekici hem de basit ve anlamlı bir konu satırı yapmalısınız.

Konuya farklı bir ses verin ki onun kişiselleştirilmiş ve makine tarafından üretilmiş şablonlardan olmadığını görsünler.

Üstelik konu satırı asla çok uzun olmamalıdır. Bu okuyucularınız için hoş olmayabilir ve posta kutuları sizi spam olarak görebilir.

İşte okuyucularınızın dikkatini çekecek en iyi eposta konu satırları:

  • Siteniz İçin 2019’daki En İyi WordPress Eklentileri
  • Web Sitenize Daha Fazla Trafik Çekin
  • Sizin İçin Harika Bir Teklifimiz Var!

5. Beyaz Alanda Yaratıcı Olun

Email marketing beyaz alan

Çok önemli bir email marketing ipucu: okuyucuların çoğu sadece metine kısa olarak göz atacaktır. Eğer içeriğiniz paragraflarla doluysa insanlar kolaylıkla sıkılabilir ve fikirleriniz es geçilebilir.

Bir eposta yazarken yazmanız gereken birçok bilgi varsa onları imli veya numaralı listelere bölün.

Üstelik epostalarınıza görsel eklerken dikkatli olun. Görseller fikrinizi görselleştirmelidir, yerini almamalıdır.

Üstelik, içerik yapınız hem okuyucularınıza önemli verileri bulmalarına, hem de Click Through Rate Tıklanma Oranı’nızı (CTR) artırmanıza yardımcı olur.

Bilgiyi orantılı biçimde dağıtsanız bile metnin geri kalanından öne çıkan butonlar ve bağlantılar oluşturarak web sitenize daha fazla trafik çekebilirsiniz.

6. A/B Testi Yapın

Not: Daha önce A/B testini daha detaylı bir biçimde anlattık.

A/B testi web sitenizin size en çok kitle çekebilecek versiyonunu bulabilmeniz için güçlü bir araçtır. Basitçe, aynı sayfanın iki farklı sürümünü karşılaştırarak hangisinin daha iyi sonuç verdiğini görürsünüz. Bu testi kullanmak daha başarılı kampanya için iyi bir email marketing ipucudur.

Bununla birlikte ayrıca yollamak istediğiniz epostalara da geçerlidir. A/B testi ile içeriğinizin butonlar, yazı tipleri ve görseller gibi farklı elementlerini test edebilir ve hangilerinin daha çok işe yaradığını bulabilirsiniz.

Bu şekilde gelecekte ne türden iyileştirme yapacağınıza dair kararları veri odaklı olarak almış olursunuz.

7. Düşünceli Olun

İster haftalık, ister iki haftada bir veya aylık olsun kitlenize hangi sıklıkta eposta yollayacağınız konusunda bilgilendirmek akıllıcadır.

Alıcılarınızı asla en ufak bir değişiklikte epostalar ile bombalamayın. Bu onlara kötü bir izlenim verecektir ve bundan dolayı bir daha sizden asla haber almak istemeyebilirler.

Belirli bir ara vermenizi ve arada bir içeriği değiştirmenizi tavsiye ederiz. Üstelik, okuyucularınıza abonelikten çıkmak için bir seçenek vermeli ve bunu kolayca yapabilmelerini sağlamalısınız.

Abonelikten çıkma butonu

Bu aslında pek de istediğiniz bir şey değildir ve bu email marketing ipucu kulağa şaşırtıcı gelse de okuyucularınız onlara verdiğiniz özgürlüğe değer verecektir. Bu durumun bir başka pozitif yanıysa önemli bir geri dönüş kaynağı olabilir.

Abonelikten çıkmalarından önce onlara neden bunu yaptıklarını sorun. Böylelikle bir dahakinde ne yapmanız gerektiğini ve email marketing kampanyanızda neyi düzeltmeniz gerektiğini öğrenebilirsiniz.

8. İçeriğinizi Mobil Duyarlı Yapın

Bir araştırmaya göre epostaların %66‘sı mobil cihazlarda açılmaktadır. Eğer içeriğinizi akıllı telefonlar ve tabletler için optimize etmezseniz önemli miktarda potansiyel müşteri kaybedebilirsiniz.

Bir başka önemli eposta marketing ipucu ise web sitenizi mobil dostu yapmaktır. Eğer alıcılar bağlantınıza tıklayıp web sitenize geldiğinde cihazları için uyumsuz olduklarına görürlerse hayal kırıklığına uğrayacaklardır.

9. Epostanızı Onaylayın

Eğer epostaların istenmeyen posta klasörüne gitmesini istemiyorsunuz değil mi? Tehlikeli etiketi almak ve alıcılarınızın posta kutusunu taciz etmek bütün pazarlamacılar için bir kabus gibidir.

Bu yüzden epostanızı onaylamalısınız. Bu işlem eposta alan adınıza daha iyi bir kimlik verir ve böylece ISP sizi güvenilir bir kaynak olarak görür. Aslında bu işlem dolandırıcı olmadığınızdan emin olmak için bir güvenlik önlemidir.

Epostanızı DKIM (DomainKeys Identified Mail – Alan Adı Anahtarlarıyla Tanımlanmış Eposta), SPF (Sender Policy Framework – Gönderen Politika Çerçevesi), Sender ID ve DMARC kullanarak epostanızı doğrulayabilirsiniz.) Alternatif olarak MailChimp gibi bir email marketing aracını eposta adresinizi doğrulamak için kullanabilirsiniz.

10. Performansınızı İzleyin

Performansınızı izlemek için Google Analytics

Email marketing kampanyalarınızın nasıl performans gösterdiğini daima izlemelisiniz. Bu türden bilgiler edinmek için Google Analytics kullanmanızı öneririz.

Diğer verilerin dışında ne kadar kişinin epostanızı açtığını ve bağlantıya tıkladığını bileceksiniz.

Google Analytics’i kullanmanın amacı sıradaki iyileştirmeniz için güçlü ve rakam güdümlü temel oluşturmaktır.

Not: Eğer WordPress kullanıcısıysanız pazardaki en iyi Google Analytics WordPress eklentilerinden seçebilirsiniz.

Başarılı bir Email Marketing Kampanyası Yaratmak İçin 4 İpucu

Email marketing iyi bir strateji olsa da ne türden bir yaklaşımın işe yarayacağını anlamamız gerekir. Önceki kısımda size genel olarak en iyi ipuçlarını verdik, şimdiyse size başarılı bir eposta pazarlama kampanyası için 4 harika ipucu vereceğiz:

Kaliteli Bir Eposta Listesi Toplayın

İlk olarak email marketing stratejiniz ne kadar iyi olursa olsun bir eposta listeniz yoksa hiçbir faydasını göremezsiniz. En iyi email marketing yöntemlerinden biri iyi bir organik eposta listesi toplamaktır.

Liste toplamanın en iyi yolu mesaj yollamak için alıcının iznini almaktır. Üçüncü partilerden eposta listesi satın almak veya kiralamak ve onları izinleri olmadan kullanmak sinir bozucudur ve hatta size yasal sorun bile çıkartabilir.

En iyi eposta pazarlama yöntemleri sağlıklı bir abone listesine bağlıdır. Eğer size daha önce açıkça izin vermeyenlerle veya ürününüzle ilgilenmeyenlerle iletişime geçerseniz kampanya performansınız büyük ihtimalle düşecektir. Üstelik, kullanıcılar epostalarınızı istenmeyen posta olarak şikayet de edebilir.

Ayrıca email marketing konusundaki kanunlara uymazsanız ceza alabilir veya dava bile edilebilirsiniz.

Sağlıklı bir eposta listesi toplamanın iyi bir yöntemiyse bir blog sahibi olmaktır. Bloglar yeni bir şey paylaşmak, farkındalık kazanmak ve yeni okuyucuları çekmek için harika bir platformdur.

Bu blog ziyaretçilerini çekebilir ve abonelere çevirebilirsiniz. Örneğin, blogunuzda onay alma formları veya popuplar kullanabilirsiniz.

Onay alma formu ziyaretçilerin iznini almanın yollarından biridir. Ürünleriniz, hizmetleriniz ve diğer bilgiler konusunda haber alıp almak istemediklerini öğrenebilirsiniz.

Ziyaretçileri eposta listenize katılmaları için teşvik edebilirsiniz. Örneğin, eposta adresleri için ekitap, ücretsiz PDF’ler, webinarlar veya işlerine yarayacak herhangi bir şey sunabilirsiniz.

Sosyal medya pazarlama da ayrıca bu konuda yardımcı olabilir. Facebook sayfanıza bir eposta kayıt uygulaması ekleyebilir ve belirli bir kitleye ulaşabilirsiniz. Ek olarak sosyal medya yazılarınızda takipçilerinizi bülten postalama listenize katılmaları için davet edebilirsiniz.

En İyi Email Marketing Hizmetini Seçin

Email marketing kampanyanız için fikrinizi ve stratejinizi belirledikten sonra sıradaki önemli adım ise işinizi görecek en iyi hizmeti seçmektir. Ne de olsa en iyi email marketing yöntemleri en iyi eposta hizmetlerini gerektirir.

Genel olarak bir email marketing hizmeti eposta listenizi yönetmek ve göz alıcı eposta içeriği yaratmak için size yardımcı olur. Ayrıca bir otomasyon özelliğine sahip olursunuz ve bu da dev bir eposta listesini yönetirken üretkenliğinizi sürdürmenize yardımcı olur.

Son olarak, hizmetlerden çoğu raporlama özelliklerine sahiptir. Böylelikle eposta kampanyanızı gelecekte daha iyi sonuç almak için ayarlayabilir ve geliştirebilirsiniz.

Bazısı ücretsiz ve premium olan birçok seçenek bulunmaktadır ve size farklı türden özellik ve hizmet sunar. İşinizi kolaylaştırabilmek için sizin için en iyi email marketing hizmetlerini seçtik ve özelliklerini vurguladık.

İşte bizim favorilerimiz:

1. MailChimp

Online pazarlama için Mailchimp email marketing hizmeti

MailChimp milyonlara hizmet eden popüler bir email marketing hizmetidir. Basit özelliklerine ücretsiz olarak erişebilirsiniz ve 2000’e kadar abone listelemenize ve aylık 12.000 eposta yollamanıza yardımcı olur.

2. Constant ContactConstant Contact email marketing hizmeti

Constant Contact 30 günlük ücretsiz denemesi olan premium bir email marketing hizmetidir. Bu hizmet email marketing kampanyalarınıza yardımcı olmak için liste yönetim, kampanya kurucu ve raporlama araçları gibi özellikler sunar.

3. GetResponse

GetResponse email marketing hizmeti giriş sayfası

Email marketing otomasyonu için bir başka harika hizmet ise GreatResponses’dır. %99 eposta teslim edilebilirliği oranına sahip olduklarını iddia etmektedirler ve Customer Relationship Management – Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) aracısı sunarlar.

Bir Email Marketing Kampanyası Oluşturun

Potansiyel müşterilerinizle ilgilenmek sıradaki adımdır ve en iyi email marketing yöntemlerinden biridir. Bu aşamada email marketing kampanyanıza başlayabilirsiniz. Başlamadan önce hedeflerinizi belirlemelisiniz.

Herhangi bir durumda somut bir hedefe sahip olmak önemlidir, özellikle de bir pazarlama kampanyasında.

Her müşterinin yolculuğu için bir takım farklı hedeflere ihtiyacınız vardır. Bazı ortak noktalar ve en iyi email marketing yöntemlerinden bazıları:

  • Yeni aboneleri karşılama — burada onlara işletmenizi, değerlerinizi ve kültürünüzü anlatan basit bir kampanya oluşturabilirsiniz
  • Etkileşim artırıcı — öngörülü içerik yollayarak, webinarların reklamını veya müşterilerinizle ilişkinizi geliştirecek herhangi bir şey yaparak güven kazanmaya başlayın
  • Varolan abonelerle ilgilenme — müşterinin ihtiyaçlarına göre kişiselleştirilmiş içerik yollayabilirsiniz
  • Pasif aboneleri yeniden kazanma — son zamanlarda aktif olmayan müşterileri hedef alan bir kampanya oluşturabilirsiniz

Kampanyalarınızı takip etmek de en az onları oluşturma süreci kadar önemlidir. Bunun sayesinde kitlenizi anlayabilecek ve kampanyalarınızı geliştirebileceksiniz.

Çoğu zaman email marketing hizmeti sizin için analitik kontrol panelinizde mevcut ölçüleri sunarak gereken her şeyi yapacaktır.

Eğer email marketing hizmetiniz henüz herhangi bir istatistik göstermiyorsa ayrıca Google Analytics‘i veya Facebook Insights gibi sosyal medya profillerinizi kullanarak kitlenizi daha iyi anlayabilirsiniz.

Burada kitleniz hakkında coğrafik konum, yaş ve benzeri bilgiler bulabilirsiniz. Ayrıca bu bilgiyi gelecekte kampanyanızı büyütmek için kullanabilirsiniz.

Gelecekte daha iyi hedeflendirilmiş epostalar yollamak için kitlenizi bölümlendirmeniz gerektir. Örnek olarak aşağıdakileri yapabilirsiniz:

  • Coğrafik konumlar — kitlenizi konumlarına dayalı olarak bölerek belirli bir sebep için hedefli hizmetler veya ürünler sunabilirsiniz.
  • Yaş — 7’den 70’e bütün yaşlardan herkesin internet kullandığını düşünürsek bu kategoriyi de yapmanız gerekmektedir. Bu kategori sayesinde mesajlar yollarken veya ürünlerinizi sunarken uygun tonu seçebilirsiniz.
  • Karakter — bir hizmet veya ürün sunduğunuzda alıcının karakterini görebilirsiniz. Kısaca, bu, müşterilerin farklı ihtiyaçlarını ve değer önerilerini anlamanın bir yoludur. Bu kategoriyi kullanarak ürünlerinizin veya hizmetlerinizin alıcılara nasıl bir değer kattığını öğrenebilirsiniz.

En önemlisiyse harika bir eposta tasarımı, metni ve konu satırı oluşturmaktır.

Güçlü bir konu satırı insanların dikkatine çekmekte ve onları epostaları açmaya ikna etmekte oldukça önemlidir.

Okuyucuların okumasını sağlayacak iyi bir metin ve daha sonra ne yapacaklarını bilmeleri için bir eylem çağrısı oluşturun.

Ayrıca dikkat çekici bir eposta gövdesi oluşturmalısınız. Eğer iyi bir tasarımcı değilseniz bu işi bir profesyonele yaptırabilirsiniz. Erişilebilirlik için epostanıza koyacağınız görsellerde önemli bir mesaj içermemeye dikkat edin. Engelli kişiler bilgiyi almakta zorluk çekebilir.

Son olarak mobil cihaz kullanımının sayısı %49,7 olduğundan ve giderek arttığından dolayı duyarlı ve mobil dostu epostalar yaratmanız gerekir. Merak etmeyin, email marketing hizmetleri bunu yapmanızda size yardımcı olacaktır.

Ancak ilk denemenizle harika sonuçlar elde edememeyi normal karşılamanız ve işe yarayacak kusursuz stratejiyi bulmanız için fazlasıyla zaman ve deneme gerektiğini unutmamanız gerekmektedir. Bu da dört yöntem için de A/B testi yapmanız gerektiği anlamına gelir.

Hatırlamanız Gerekenler

Şeffaflık, marka sadakatini arttırdığından dolayı email marketing kampanyanız için gereklidir. Bu yüzden, müşterilerinize kaç eposta yollacağınız konusunda şeffaf olmalısınız. Bunun dışında, drip pazarlama kampanyası yaparken müşterileri davranışlarına göre bölebilirsiniz.

Spam yapmaktan sakının, müşterilere sadece kullanışlı ve ilgi çekici içerik yollayın. Hiç kendi posta kutunuzu açtınız ve spam mesajlarına bakınca sinirlendiniz mi? Müşteriler de onlara spam yollarsanız aynı şekilde hissedecektir.

Özet olarak başarılı bir email marketing kampanyası oluşturmak için gerekenler:

  1. Kaliteli bir eposta listesi oluşturun
  2. İşinizi görmesi için en iyi email marketing hizmetini seçin
  3. Hedefli, kişiselleştirilmiş bir email marketing kampanyası oluşturun
  4. Mümkün olduğunda şeffaf olun ve spam yapmayın

Sonuç

Eposta kitlenizle ve potansiyel müşterilerle iletişime geçmek için güçlü bir araçtır. Bilgi iletimi konusunda sosyal medyadan daha esnek olmasının dışında ayrıca eposta kullanıcıların sayısı artmaktadır.

Bu yüzden sizin için kampanyanızdan maksimum verim almanıza ve trafiğinizi artırmanıza yardımcı olmak için en iyi 10 email marketing ipuçlarını derledik:

  • Müşterinizin yolculuğunu bilin — içeriğinizi müşteri yolculuğunun her aşamasına uyması için ayarlayın
  • Kaliteli içerik sunun — okuyuculara en kaliteli biçimde değerli bilgi veren içerik yaratın
  • Bütün epostaları kişiselleştirin — abonelerinizi gruplandırıp analiz edin ve her gruba uyan bilgi verin
  • Konu satırına dikkat edin — konu satırında dikkat çekici ve anlamlı bir şeyler yazın
  • Beyaz alanda yaratıcı olun — epostanızın içeriğini görülebilir ve belirgin biçimde dağıtın
  • A/B testi yapın — epostanızın iki farklı versiyonunu karşılaştırın ve hangisinin daha iyi sonuç verdiğini izleyin
  • Düşünceli olun — okuyuculara hangi sıklıkta eposta yollayacağınızı bildirin ve onlara abonelikten çıkma seçeneğini verin
  • İçeriğinizi mobil duyarlı yapın — epostaları mobil cihazlarınızda açılmaları için optimize edin
  • Epostanızı onaylayın — eposta adresinizi onaylatın ve istenmeyen posta klasörüne gitmelerine izin vermeyin
  • Performansınızı izleyin — epostanızın nasıl performans gösterdiğini görmek için Google Analytics’i kullanın

Umuyoruz ki email marketing için paylaştığımız ipuçlarını yararlı bulmuşsunuzdur. Ne duruyorsunuz, artık başarılı bir email marketing kampanyası oluşturmaya hazırsınız!

Yorumlarınızı ve düşüncelerinizi aşağıdaki yorumlar kısmında bizimle paylaşmayı unutmayın. İyi şanslar!

Yazar hakkında

Gökhan O.

Gökhan Hostinger'da Pazarlama Asistanı olarak çalışmakta. WordPress hakkındaki tecrübe ve bilgisini bu blogda paylaşıyor. Çeviri yapmak, içerik yönetmek ve de SEO optimizasyonu yapmaktan büyük keyif alır. Hobileri arasında oyun oynamak ve futbol maçları izlemek vardır.

Yorum Ekle

Yorum göndermek için buraya tıklayın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Dünya çapında binlerce aboneye katılın

ve mükemmel fırsatlarla en yeni rehberler e-posta adresinize gelsin

Please wait...

Abone olduğunuz için teşekkürler!

Şimdi kazanmaya başlayın!

Hepsi bir arada web hosting & alan adı yalnızca

9
39 TL
/ay